ELEKTRONICKÁ KOMUNIKÁCIA A PODANIE DAŇOVÉHO PRIZNANIA

Povinná elektronická komunikácia pre podnikateľov

Elektronická komunikácia s finančnou správou

 
Fyzické osoby, podnikatelia sú od 1.7. 2018 povinný komunikovať s finančnou správou už iba elektronicky. V praxi to znamená, že okrem podania daňového priznania elektronicky sa taktiež budú doručovať všetky ostatné dokumenty. Finančná správa Vám, všetky oznámenia bude posielať už iba v elektronickej forme. Výborným príkladom, je podanie odkladu na daňové priznanie. Minulý rok bolo možné odklad doručiť poštou, alebo osobne v podateľni. Po novom pošlete odklad elektronicky na predpísaných tlačivách. Viac informácii tu.

Máte obavy z elektronickej komunikácie? Nechajte to na nás, o všetko sa postaráme

Elektronicka komunikacia
Pokiaľ nemáte zriadenú elektronickú komunikáciu, nezúfajte. Môžete nás splnomocniť a my Vás budeme zastupovať vo všetkých úkonoch spojených s elektronickou komunikáciou. Všetky dokumenty, odklady a daňové priznanie vieme odoslať za Vás bez toho aby ste niekam chodili. Vďaka nám sa podanie daňového priznania stane hračkou.
Koľko ma to bude stáť?
1. V prvom kroku je potrebné vytvoriť autorizáciu na daňový subjekt – ľudskou rečou Vás musíme zaregistrovať na daňovom úrade, aby sme mohli za Vás odosielať dokumenty. Je to jednorazová činnosť a účtujeme si zaň poplatok 9,9€

2. Po úspešnej registrácii (autorizácii) sme schopný odosielať a prijímať dokumenty vo Vašom zastúpení. Za odoslanie daňového priznania si účtujeme poplatok 14,9€ a v tomto je zahrnuté aj ročné monitorovanie Vašej pošty. Po novom už nedostanete žiadny dokument poštou a všetko pôjde iba elektronicky. V prípade obdržania dokumentu do Vašej elektronickej schránky Vám ho pre-pošleme na Váš mail. Toto monitorovanie Vás mesačne bude stáť ani nie 1,25€ a je zahrnuté v poplatku 14,9€ za odoslanie priznaniaElektronicka komunikacia

Ako to celé funguje a čo k tomu potrebujem

Je to úplne jednoduché. Stačí vypísať a podpísať splnomocnenie na elektronickú komunikáciu. Dokument je priložení nižšie. Splnomocnenie slúži výhradne iba na elektronickú komunikáciu s finančnou správou. Nie je možné splnomocnenie použiť na iné právne úkony, ako napríklad zastupovanie pred daňovým úradom a iné.

Plna moc – kliknite na súbor a automaticky začne sťahovanie

Vysvetlenie – Inštrukcie ako správne vyplniť dokument na splnomocnenie
Vyplniť osobné údaje – tieto údaje sú dôležitou súčasťou na vypísanie žiadosti na registráciu zastupovania
Plnú moc a súbor s osobnými údajmi pošlete na mail, alebo ho priamo pripojíte k online formuláru pre daňové priznanie. Následne Vás budeme kontaktovať
V prípade nejasností, alebo dodatočných informácií nás neváhajte kontaktovať, buď telefonicky, alebo mailom

Please closed with the 'x' icon to continue

No I want to Quit